آذر، عادل؛ غلامزاده، رسول؛ و قنواتی، مهدی (1391). مدلسازی مسیری ساختاری در مدیریت، کاربرد نرمافزار smart PLS. تهران: نگاه دانش.
احمد، عثمان (1390). بانکداری اسلامی در عمل (علی تکروستا، مترجم). تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران.
اسدی زهرایی، احسان؛ آذر، عادل؛ و اسکندری، لیلا (1393). ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر رفتار مشتریان درسپردهگذاری بانکی، کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، تهران: مؤسسه همایشگران مهر اشراق، مرکز همایشهای دانشگاه تهران.
باقیانیمقدم، محمدحسین؛ و عیوضی، سهیلا (1390). بررسی علل مرتبط با عدممصرف ماهی به میزان توصیهشده سازمان جهانی بهداشت در خانوارهای شهر جوانرود براساس مدل رفتار مبتنیبر هدف. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی ایلام، 19(73)، 39-45.
بهرامی، جاوید؛ و اصلانی، پروانه (1384). بررسی عوامل مؤثر بر پسانداز بخش خصوصی در ایران. فصلنامه پژوهشهای اقتصادی، 7(23)، 145-119.
تقویفرد، محمدتقی؛ زاهدیادیب، محسن؛ و ترابی، مصطفی (1391). عوامل مؤثر بر استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان (موردمطالعه بانک ملت). فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 7(27)، 559-539.
حمدی، کریم؛ غفاری، فرهاد؛ و افسردگان، آرایه (1390). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان. فصلنامهمدیریتبازاریابی، 3(12)، 21- 43.
عبدالوند، محمدعلی؛ و غفاری آشتیانی، پیمان (1388). ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات، مطالعه موردی بانکهای شهرستان اراک. فصلنامه پژوهشهای مدیریت، 20(81)، 35-51.
عزتی، مرتضی؛ عاقلی، لطفعلی؛ و کشاورزساجی، نفیسه (1394). برآورد اثر عوامل اثرگذار بر بازده دارایی بانکهای اسلامی (در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی). فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی، 15(58)، 159-184.
غیاثی، مجید؛ بیگی، الهام (1397). بررسی عوامل کیفی مؤثر بر کیفیت ادراکشده مشتری و وفاداری رفتاری نسبت به برند. فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، شماره ویژه چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، 265-277.
کلانتری، خلیل (1388). مدلسازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی – اقتصادی (چاپ اول)، تهران: فرهنگ صبا.
لگزیان، محمد؛ حدادیان، علیرضا؛ کفاشان، مجتبی؛ و آسماندره، یاسر (1392). بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاهی: «پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده آجزن. فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 29(114)، 333-350.
محمدی، اسفندیار؛ ریزهبندی، مریم؛ و زارعی، الهام (1394). عوامل مؤثر بر سپردهگذاری مشتریان در نظام بانکی موردمطالعه مشتریان بانک مهر اقتصاد استان ایلام. اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامهریزی فرهنگی اجتماعی ایران، قم: مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی.
محمودی میمند، محمد؛ وزیرزنجانی، حمیدرضا؛ و خلیلی یادگاری، مریم (1391). ابعاد شخصیتی تست مایرز- بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 2(7)، 151-165.
موسویان، سیدعباس؛ و ورمزیاری، بهزاد (1391). بررسی تأثیر بانکداری بدونربا بر رشد اقتصادی در ایران. فصلنامه اقتصاد اسلامی، 12(48)، 29-52.
نوری، ایرج؛ و شاهنظری، عاطفه (1395). بررسی تأثیر آموزش و عجین شدن در شغل بر عملکرد فروش و ترک خدمت نمایندگیهای بیمه عمر در استان مرکزی (پایاننامه کارشناسی ارشد). دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، اراک، ایران.
هادوینیا، علیاصغر؛ و عرب بافرانی، بهنام (1395). بررسی مزایا و آثار اجتماعی و اقتصادی اوراق قرضالحسنه. فصلنامه اقتصاد و بانکداری اسلامی، 4(16)، 7-36.
هومن، حیدرعلی (1384). مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار لیزرل (چاپ اول)، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
یزدانی، مریم (1390). قرضالحسنه و نقش آن در رفع نیازهای اجتماعی و اقتصادی. ماهنامه بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی، 1(5 و 6)، 40-29.
Abou-Youssef, M. M. H., Kortam, W., Abou-Aish, E., & El-Bassiouny, N. (2015). Effects of Religiosity on Consumer Attitudes toward Islamic Banking in Egypt. International Journal of Bank Marketing.
Ahmad, K., Rustam, G. A., & Dent, M. M. (2011). Brand Preference in Islamic banking. Journal of Islamic Marketing.
Chang, K., & Chang, C. C. (2009). Library Self‐Service. The Electronic Library.
Echchabi, A., & Aziz, H. A. (2012). Empirical Investigation of Customers’ Perception and Adoption towards Islamic Banking Services in Morocco. Middle-East Journal of Scientific Research, 12(6), 849-858.
Gait, A., & Worthington, A. (2008). An Empirical Survey of Individual consumer, Business Firm and Financial Institution Attitudes towards Islamic Methods of Finance. International Journal of Social Economics.
Jackson, T. (2005). Motivating Sustainable Consumption: a Review of Evidence on Consumer Behaviour and Behavioural Change: a Report to the Sustainable Development Research Network. Centre for Environmental Strategy, University of Surrey.
Kaabachi, S., & Obeid, H. (2016). Determinants of Islamic Banking Adoption in Tunisia: Empirical Analysis. International Journal of Bank Marketing.
Khan, A. K., & Khanna, T. (2010). Is faith a luxury for the rich? Examining the Influence of Religious Beliefs on Individual Financial Choices. Building Bridges across Financial Communities, 227.
Leone, L., Perugini, M., & Ercolani, A. P. (2004). Studying, Practicing, and Mastering: A Test of the Model of Goal‐Directed Behavior (MGB) in the Software Learning Domain. Journal of Applied Social Psychology, 34(9), 1945-1973.
Marimuthu, M., Chan, W. J., Lim, P. G., Low, P. M., & Tan, Y. P. (2010). Islamic Banking: Selection Criteria and Implications.
Ravi, V., Carr, M., & Sagar, N. V. (2006). Profiling of Internet Banking Users in India Using Intelligent Techniques. Journal of Services Research, 6(2).
Richetin, J., Perugini, M., Adjali, I., & Hurling, R. (2008). Comparing Leading Theoretical Models of Behavioral Predictions and Post‐Behavior Evaluations. Psychology & Marketing, 25(12), 1131-1150.
Saidi, T. A. (2009). Relationship between Ethical and Islamic Banking Systems and its Business Management Implications. South African Journal of Business Management, 40(1), 43-49.
Setyobudi, W. T., Wiryono, S. K., Nasution, R. A., & Purwanegara, M. S. (2016). The Efficacy of the Model of Goal Directed Behavior in Explaining Islamic Bank Saving. Journal of Islamic Marketing.
Shiu, E. M., Hassan, L. M., Thomson, J. A., & Shaw, D. (2007). An Empirical Examination of the Extended Model of Goal-Directed Behaviour: Assessing the Role of Behavioural Desire. ACR European Advances.
Souiden, N., & Jabeur, Y. (2015). The Impact of Islamic Beliefs on Consumers’ Attitudes and Purchase Intentions of Life Insurance. International Journal of Bank Marketing.
https://www.wikipedia.org/